Τι να φάω στην παραλία; - Nutri Me - Νέο Ψυχικό
παραλία, μπάνιο, θάλασσα, καλοκαίρι, τσάντα παραλίας
684
post-template-default,single,single-post,postid-684,single-format-standard,bridge-core-3.1.3,qi-blocks-1.2.7,qodef-gutenberg--no-touch,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.6.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode_grid_1200,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-overridden-elementors-fonts,qode-theme-ver-30.4.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-template-full-width,elementor-kit-8,elementor-page elementor-page-684,elementor-page-1584
διατροφή στην παραλία

Τι να φάω στην παραλία;

Έχετε ξεκινήσει τις καλοκαιρινές διακοπές (εγώ φεύγω αύριο επιτέλους!). Για τους περισσότερους οι καλοκαιρινές διακοπές περιλαμβάνουν πολλές ώρες στη θάλασσα. Εσύ είσαι ο τύπος που πας για μια γρήγορη βουτιά και φεύγεις ή επιλέγεις να μείνεις όλη την ημέρα στην παραλία;  Σε κάθε περίπτωση πάμε να δούμε τι κάνουμε με το φαγητό; Ποια είναι τα ιδανικά snacks για την παραλία και τι να προτιμήσεις να βάλεις στην τσάντα της παραλίας;

Ακόμη και αν δε μένεις πολλές ώρες στην παραλία, καλό θα είναι να πας οργανωμένος. Δεν εννοώ το μαγιό και την πετσέτα σου (και εννοείται το αντιηλιακό!), αλλά για τα γεύματα και τα snack σου. Η διατροφική προετοιμασία από το σπίτι συνήθως είναι εξαιρετικά χρήσιμη γιατί μας βοηθά να ελέγχουμε καλύτερα τη διατροφικής μας πρόσληψη. Ιδιαίτερα αν επιλέγουμε μια μη οργανωμένη παραλία θα πρέπει να έχουμε φροντίσει για όλα όσα θα χρειαστούμε ώστε να μη μας λείψει τίποτα. Φυσικά, σε οργανωμένες παραλίες πάντα θα υπάρχει η επιλογή του beach bar ή της καντίνας, η οποία μπορεί να μας εξυπηρετήσει σε μια πιο έκτακτη ανάγκη.

Νερό

Αποτελεί βασική ανάγκη του οργανισμού ιδιαίτερα όταν εκτίθεται σε υψηλές θερμοκρασίες! Πολύ συχνό φαινόμενο είναι να παραλείπουμε την τακτική ενυδάτωσή μας καθώς οι βουτιές και το κολύμπι μας δίνει την ψευδαίσθηση της ενυδάτωσης. Αντίθετα, αν κάνεις έντονη δραστηριότητα στην παραλία, όπως κολύμπι, ρακέτες, beach volley, η εφίδρωση που προκαλείται εντείνει την αφυδάτωσή σου. Με λίγα λόγια οι ανάγκες για κατανάλωση νερού αυξάνονται ραγδαία.

Tip: Προμηθεύσου ένα ειδικό θερμός για να κρατάς το νερό σου δροσερό για πολλές ώρες!

Φρούτα

Αν το χειμώνα παραπονιέσαι ότι δεν έχει μεγάλη ποικιλία φρούτων, το καλοκαίρι δεν έχεις δικαιολογία! Έχεις τόσες πολλές νόστιμες επιλογές που καλύπτουν πραγματικά όλα τα γούστα! Ροδάκινα, βερίκοκα, κεράσια, πεπόνι, καρπούζι, σταφύλι είναι μόνο μερικές από τις επιλογές σου! Τα φρούτα είναι πλούσια σε κάλιο και σε νερό συνεπώς θα σε βοηθήσουν να ενυδατωθείς αλλά και να αναπληρώσεις τους ηλεκτρολύτες που χάνεις λόγω του ιδρώτα.

Ξηροί καρποί

Ο απόλυτος συνδυασμός για τα φρούτα που συζητούσαμε προηγουμένως. Έχουν πολλά χαρακτηριστικά που τους καθιστούν το τέλειο snack για την παραλία. Αρχικά, μας χορταίνουν, μεταφέρονται εύκολα και δεν επηρεάζονται από τις υψηλές θερμοκρασίες. Στα συστατικά τους βρίσκουμε το μαγνήσιο, ένα πολύτιμο μέταλλο που χάνεται μαζί με τον ιδρώτα. Δοκίμασε αμύγδαλα, φουντούκια, κάσιους, φιστίκια κα.

Λαχανικά

Μα πώς θα φέρω τα λαχανικά μου στην παραλία; Μια πολύ έξυπνη ιδέα είναι να τεμαχίσεις τα λαχανικά σου σε sticks και να τα τοποθετήσεις σε ένα μικρό βαζάκι. Πολύ γρήγορα και εύκολα έχεις ένα τέλειο snack για την παραλία. Μπορείς να δοκιμάσεις αγγουράκι, καρότα, πιπεριές αλλά και τα ντοματίνια που δεν χρειάζεται να τα επεξεργαστείς καθόλου. Αν θέλεις να το πας και ένα βήμα παρακάτω μπορείς σε ένα άλλο βαζάκι να βάλεις λίγο χούμους ή μια σος γιαουρτιού για να τα συνοδεύσεις.

Sandwich

Αν ξέρεις ότι θα πεινάσεις και θέλεις να είσαι προνοητικός/ή, τότε μπορείς να ετοιμάσεις από το σπίτι εύκολα και χορταστικά sandwich. Τι μπορεί να προσθέσεις στο sandwich; Αρχικά προτίμησε ψωμί ολικής άλεσης, συνδύασέ το με κάποιο τυρί όπως κίτρινο, ανθότυρο, μοτσαρέλα ή κατίκι και πρόσθεσε και κάποια λαχανικά όπως ντομάτα, μαρούλι, αγγούρι, καρότο ή ακόμη και ψητά λαχανικά όπως μελιτζάνα.

Αν θέλω να παραγγείλω από το beach bar;

Κι εδώ μπορείς να βρεις έξυπνες επιλογές, οι οποίες δε θα αυξήσουν πολύ τη θερμιδική σου πρόσληψη αν βρίσκεσαι σε περίοδο απώλειας βάρους. Πάμε να δούμε τι μπορείς να επιλέξεις!

Smoothies

Προτίμησε κάποιο smoothie από τους χυμούς που θα βρεις. Είναι πιο χορταστική και πιο διατροφικά ανώτερη επιλογή γιατί περιλαμβάνουν ολόκληρο το φρούτο με τις φυτικές ίνες και έχουν πηγή πρωτεϊνών (γάλα ή γιαούρτι).  

Σαλάτα

Μια χορταστική και δροσιστική σαλάτα μπορεί να περιέχει λαχανικά, κοτόπουλο, γαρίδες, τυρί, παξιμαδάκια κα. Θυμήσου να συνδυάσεις πηγή φρέσκου, πηγή αμύλου και πηγή πρωτεΐνης. Λίγη προσοχή χρειάζεται με τη σος καθώς μπορεί να εκτινάξει την θερμιδική αξία της αθώας σαλάτας. Προτίμησε να τη ζητήσεις χωριστά και να ελέγξεις την ποσότητα που θα προσθέσεις.

Sandwich

Το sandwich που θα έφτιαχνες από το σπίτι μπορείς να το προμηθευτείς και στο beach bar και στην καντίνα της παραλίας. Ισχύει η ίδια λογική στα υλικά που θα επιλέξεις! 

Προσοχή στο αλκοόλ!

Κατανάλωση αλκοόλ σε συνδυασμό με υψηλές θερμοκρασίες μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη αφυδάτωση. Αν επιλέξεις κάποιο ποτό ή cocktail φρόντισε να καταναλώσεις αρκετό νερό! Μια δροσιστική μπύρα ή ένα καλοκαιρινό cocktail είναι κλασικές επιλογές! Αν προσέχεις το βάρος σου προσοχή στην υπερκατανάλωση αλκοόλ, ιδιαίτερα των cocktail που περιέχουν αρκετή ζάχαρη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι χρειάζεται να το στερήσεις από τον εαυτό σου αν το επιθυμείς!

Σου εύχομαι να περάσεις ένα υπέροχο καλοκαίρι και δημιουργήσεις όμορφες αναμνήσεις!

Καλές βουτιές!

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Nutri-me

Σχετικά άρθρα

Διατροφικές Διαταραχές

Διατροφικές Διαταραχές και θεραπεία

Οι Διατροφικές Διαταραχές είναι ψυχικές παθήσεις στις οποίες το φαγητό χρησιμοποιείται ως μέσο ελέγχου των συναισθημάτων ή άλλων καταστάσεων.

Ανάλογα την μορφή τους, μπορούν να προκαλέσουν σοβαρές επιπλοκές για την υγεία και η θεραπεία τους προϋποθέτει ειδικά εκπαιδευμένους Επαγγελματίες Υγείας.

Περισσότερα »