Δυσλιπιδαιμία - Nutri Me - Νέο Ψυχικό
134
page-template-default,page,page-id-134,page-child,parent-pageid-113,bridge-core-3.1.3,qi-blocks-1.2.7,qodef-gutenberg--no-touch,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.6.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode_grid_1200,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-overridden-elementors-fonts,qode-theme-ver-30.4.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-8,elementor-page elementor-page-134

Δυσλιπιδαιμία

Η δυσλιπιδαιμία είναι η διαταραχή στο μεταβολισμό των λιπιδίων στον οργανισμό μας. Με πιο απλά λόγια παρατηρούμε υψηλή χοληστερόλη (ολική), τριγλυκερίδια, LDL («κακή») χοληστερόλη καθώς και μειωμένη HDL («καλή») χοληστερόλη. Μας απασχολεί ιδιαίτερα γιατί είναι βασικός παράγοντας κινδύνου για την εμφάνιση καρδιαγγειακών προβλημάτων.

Η διατροφή μπορεί να επηρεάσει τα επίπεδα των λιπιδίων, τόσο την χοληστερόλη όσο και τα τριγλυκερίδια, στον οργανισμό μας. Παράλληλα, μειώνει σημαντικά στο συνολικό κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων. Μερικές από τις αλλαγές είναι η βελτίωση της ποιότητας της διατροφής (αύξηση φρούτων και λαχανικών, μείωση της κορεσμένων και trans λιπιδίων κα), η κατανάλωση φυτικών στανολών και στερολών αλλά και διαλυτών φυτικών ινών. 

Συνολικά, η απώλεια βάρους (σε περίπτωση υπέρβαρου ή παχυσαρκίας που συνήθως συνυπάρχουν) είναι ευεργετική. Σημαντικές αλλαγές στον τρόπο ζωής είναι η αύξηση της σωματικής άσκησης καθώς και η διακοπή του καπνίσματος.

 

Αν σε απασχολεί η καρδιαγγειακή σου υγεία και θέλεις να προλάβεις προβλήματα στη λειτουργία της καρδιάς, επικοινώνησε μαζί μας και προγραμμάτισε το ραντεβού σου. 

kliniki-diatrofi