Σύνδρομο Ευερέθιστου Εντέρου - Nutri Me - Νέο Ψυχικό
136
page-template-default,page,page-id-136,page-child,parent-pageid-113,bridge-core-3.1.3,qi-blocks-1.2.7,qodef-gutenberg--no-touch,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.6.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,qode_grid_1200,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-overridden-elementors-fonts,qode-theme-ver-30.4.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-8,elementor-page elementor-page-136

Σύνδρομο Ευερέθιστου Εντέρου

1 στους 8 ταλαιπωρείται από το Σύνδρομο Ευερέθιστου Εντέρου, πιο συχνά διαγιγνώσκεται σε γυναίκες σε σχέση με τους άνδρες. Τα συνήθη συμπτώματα είναι ο κοιλιακός πόνος, το φούσκωμα, η διάρροια και η δυσκοιλιότητα. Κατά την αξιολόγηση των διατροφικών συνηθειών, του ιατρικού και φαρμακευτικού ιστορικού, πολύ βοηθητικό είναι το ημερολόγιο καταγραφής τροφίμων και συμπτωμάτων, κατά το οποίο καταγράφουμε όλα τα τρόφιμα που καταναλώνουμε ημερησίως και μαζί τα συμπτώματα που μπορεί να μας επιφέρουν στο γαστρεντερικό σύστημα.

Η διαχείριση του Συνδρόμου Ευερέθιστου Εντέρου είναι πολυσύνθετη, συχνά απαιτείται να κάνουμε αλλαγές στη διατροφή, να αυξήσουμε τη σωματική μας άσκηση, να δοκιμάσουμε τη λήψη προβιοτικών αλλά και να διαχειριστούμε αποτελεσματικά το άγχος. 

Ας δούμε πως μπορούμε να αντιμετωπίσουμε μαζί το σύνδρομο του ευερεθιστου εντέρου.